Reklama zewnętrzna – pokaż się innym z klasą Comment

Elementy reklamy zewnętrznej mają za cel przyciągać wzrok przechodnia, przekonywać do przekroczenia progu Twojego gabinetu. Niezależnie od tego, czy masz na myśli zamówienie szyldu, liter przestrzennych, kasetonu świetlnego, potykacza, banera, czy też produktów z kategorii aluminiowych systemów reklamowych kieruj się ich estetyką i solidnym wykonaniem. Bądź zauważalny i od razu przekonuj o swoim profesjonalizmie.

Dlaczego warto zamawiać?

Jak to dlaczego? Żeby być widocznym, aby wyróżnić się na tle konkurencyjnych salonów rozlokowanych w okolicy. Żeby wskazać swoją lokalizację, jeśli gabinet jest w mniej dostępnym miejscu. Ideą reklamy zewnętrznej jest wyjście do przechodnia, który mijając przypadkiem Twój lokal, zachęcony wyglądem witryny może skorzystać z Twoich usług?

Jeśli którąś z form zastosujesz wewnątrz, będzie doskonale podkreślać charakter salonu. Wytworne przestrzenne logo, gustowny kaseton, szykowny baner, stylowy potykacz mogą zrobić naprawdę duże wrażenie na klientach, jeśli są wykonane ze smakiem.

Uwagi i sugestie

  • Szyld nie musi być ogromny i kolorowy, żeby zwracał na siebie uwagę. Powinien być czytelny i estetyczny. Dlatego zrezygnuj z dużych fotografii na rzecz widocznego logo oraz kontrastowych napisów.
  • Litery przestrzenne pięknie wyglądają zarówno na elewacji budynku, jak i na ścianie nad recepcją, ale pod warunkiem, że krój czcionki nie jest nieczytelny, bądź za cienki. Z racji na techniczne ograniczenia, lico litery nie może być pokryte kolorami o przejściu tonalnym.
  • Skończyła się era kasetonów zasilanych świetlówkami, najnowsza technologia pozwala nam na tworzenie ultracienkich i ekologicznych kasetonów ledowych. Wykorzystuj je do wyeksponowania swojego logo, nadania eleganckiego charakteru podświetlanemu cennikowi lub innych wizualnych eksperymentów.
  • Potykacze muszą przyciągać wzrok przechodnia, dlatego najlepiej prezentują się ze skąpą ilością informacji, oparte na kontrastach i wzbogacone chwytliwym hasłem. To opcja warta rozważenia, jeśli Twój gabinet znajduje się w bramie lub w innej problematycznej lokalizacji.
  • Baner to tańsza opcja dla szyldu. Odpowiednio zamontowany, z sukcesem zastępuje swój droższy odpowiednik. Możesz zdecydować się na tę formę reklamy jeśli chcesz promować się w miejscach znacznie oddalonych od własnego lokalu. Wieszaj go na budynkach, rozciągaj na ogrodzeniach, montuj na specjalnie przygotowanych pod to tablicach informacyjnych.
  • Aluminiowe systemy reklamowe można wykonać na niemal dowolny wymiar wykorzystując estetyczne profile z metali lekkich, rozkładane, łatwe w demontażu ścianki oraz inne elementy. Całość okraszona reklamą Twojego gabinetu będzie jej ekskluzywną wizytówką na targach branżowych, prezentacjach w hipermarkecie, czy innych wydarzeniach plenerowych.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

(required)