Gadżety – podaruj coś wyjątkowego swoim klientom Comment
Każdy kocha prezenty, uwielbiamy je dostawać, a jeszcze bardziej obdarowywać innych. Wręczając upominek swojemu klientowi przekazujesz mu komunikat, że jest dla Ciebie ważny, cenny i mile widziany w progach gabinetu. Honoruj nim tych, na których Ci zależy i kuś tych, którzy jeszcze się wahają, czy skorzystać z Twojej oferty.
Gadżety, to też niewielkie gabarytowo elementy, które zdobią Twój salon. Niekoniecznie musisz rozdawać je pacjentom, ale przyjemnie jest się nimi otaczać, bo oznakowane Twoim logo zyskują na wartości, nie tylko wizualnej.
Dlaczego warto zamawiać?
Długopisy plastikowe, parasole z logo gabinetu, magnesy na lodówkę, lusterka, czy breloczki do kluczy należą do grupy upominków, które możesz wręczyć najwierniejszym gościom salonu. Będą przypominać im o twoim istnieniu, zachęcać do wykonania telefonu i umówieniu kolejnej wizyty. Mile połechcą ich ego.
Identyfikatory metalowe z imieniem i nazwiskiem, torby kartonowe z nadrukiem, woreczki płócienne z logo, ręczniki z haftem logo salonu doskonale sprawdzą się na wyposażeniu gabinetu. Personalizują, identyfikują, dobrze reprezentują.
Uwagi i sugestie
- Zamawiaj je z konkretnej okazji, np. jako prezenty świąteczne lub zupełnie bez okazji, dla własnej satysfakcji posiadania i sięgania po nie w każdym dogodnym momencie.
- Upominki dla klientów wybieraj z głową, muszą być wysokiej jakości, dokładnie takiej, z jakim ma się kojarzyć poziom twoich usług.
- Obdarowuj wybranych, tym gestem dziękujesz im za dotychczasowe wizyty, kuś niezdecydowanych, zobaczysz że warto.
- Znakuj jak największą ilość elementów zlokalizowanych w swoim gabinecie, dzięki temu Twoja marka będzie lepiej zapamiętana, a klient będzie miał wrażenie, że jest ona naprawdę wyjątkowa.