Nie zapomnij o ulotkach! Kilka porad, na co zwrócić uwagę Comment

Format A3 składane do A4 to forma, która przyciąga wzrok. Gładka, lekko błyszcząca powierzchnia i papier o wysokiej gramaturze zaspokoi potrzeby estetyczne najbardziej wymagających. Idealny rozmiar, który mieści się w każdej standardowej teczce też może stać się atutem tego ekskluzywnego druku. Materiał, który łatwo poddaje się pod twoimi palcami, a jednocześnie zachowuje wymaganą elastyczność? Tak to możliwe.

Ulotka A5 lub A4 z kolei to najbardziej popularna wielkość, którą kochają wszyscy. Wygodna forma, estetycznie błyszcząca powierzchnia i papier o dopasowanej do funkcji gramaturze. Papierowe prostokąty z grafiką przyciągającą wzrok łatwo mieszczą się w każdej damskiej torebce oraz zawsze w tajemniczy sposób trafiają do odpowiednich rąk. Polubisz ich funkcjonalność i zachwycisz się ich jakością!

Format DL zachwyca, po prostu. Jest najbardziej adekwatnym dla branży zdrowia i urody. Pasuje idealnie do kobiecej dłoni oraz damskiej torebki. Śnieżnobiały papier okraszony elegancką grafiką błyszczy pośród konkurencyjnych druków. Niestandardowe formy uwielbiają prezentować się na ulotkach o takim formacie, nie wierzysz, sprawdź!

Dlaczego warto zamawiać?

Ulotka, to zaraz po wizytówce, najpopularniejsza forma prezentacji gabinetu. Większy format druku pozwala na zawarcie obszerniejszej ilości informacji i wzbogacenia ich przemawiającymi do wyobraźni fotografiami.

Miej świadomość, że ulotka nie może być wartością samą w sobie, powinna spełniać określone zadanie. Zanim ją zamówisz zastanów się jaki przekaz powinna nieść. Czy informować o pojawieniu się salonu, wskazywać na aktualne promocje, a może prezentować cały cennik usług?

Uwagi i sugestie

  • Ulotka w formacie A3 składanym do A4 to najlepsza opcja do zaprezentowania swojego gabinetu wraz z podaniem całościowego cennika usług.
  • Duża przestrzeń wymaga większej ilości treści, przemyśl co chcesz na niej umieścić. Najlepiej potraktuj tę formę jako mini katalog. Wstaw dobre zdjęcia, cennik usług, krótką radę oraz dane teleadresowe.
    Tak forma raczej nie sprawdzi się jako klasyczna ulotka rozdawana na ulicy. Duży format traktowany powinien być z szacunkiem i trafiać do rąk wyjątkowych klientów.
  • Wybieraj mniejsze nakłady, nie będziesz musiał się martwić, że ich nie rozdasz i się zmarnują, bowiem ulotka też ma swoją żywotność oraz traci na aktualności.
  • Jeśli prowadzisz działalność niestacjonarną pamiętaj, że większe ulotki są cięższe. Może taki format niekoniecznie jest ci niezbędny.
  • Ulotka w formacie A5 lub A4 to najlepsza opcja do prezentacji jednego, konkretnego punktu z szerokiej oferty usług lub sezonowej oferty zabiegowej.
  • Zamawiaj je z jakiejś wyjątkowej okazji bądź w określonym celu. Może to być promocja na mikrodermabrazję, informacja o nowościach w ofercie, bądź sygnalizowanie zakupu innowacyjnego sprzętu do salonu.
  • Rozszerz jej możliwości łącząc ją z kuponem rabatowym na konkretny produkt lub zabieg.
  • Jeśli masz zamiar rozdawać ją przypadkowym przechodniom nie zapomnij o mapie dojazdu do Twojego gabinetu, danych teleadresowych i zdjęciu wnętrza.
  • Masz działalność mobilną? Miejsce na adres i mapę zagospodaruj większym numerem telefonu, mailem i informacją o dojeździe do klienta.
  • Ulotka w formacie DL najlepiej nadaję się do prezentacji Twojego salonu bądź działalności.
    Te ulotki wydaja się wręcz stworzone do branży kosmetycznej, są eleganckie, proporcjonalne, wyjątkowe.
  • Łącząc je z kuponem rabatowym na konkretny produkt lub zabieg wzbogacisz jej wartość.
  • Dodając do ulotki nietypowy element, np. sposoby pielęgnacji poszczególnych rodzajów cery sprawisz, że klientce trudniej będzie się z nią rozstać.
  • To doskonały format dla specjalistek, które preferują działalność mobilną. Nieduże, więc i lekkie, a przy tym niebywale estetyczne.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

(required)