Materiały promocyjne – bez nich Twój gabinet nie istnieje! Comment

Dlaczego warto zaopatrzyć się w takie materiały?

Voucher na zabiegi lub produkty, to doskonały pomysł na nietypowy prezent dla bliskiej osoby. Wielu klientów decyduje się na taką formę prezentu i nie wyobraża sobie gabinetu, który nie posiadałby podobnego rozwiązania.

Istotą tego podarunku jest fakt, że bywa z góry opłacony przez obdarowującego, a tylko od właściciela salonu zależy czy woli voucher na konkretny zabieg, a może określoną kwotę pieniężną. Ile gabinetów, tyle pomysłów na stworzenie podobnego druku. Na co zdecydujesz się Ty?

Karta podarunkowa – karta podarunkowa spełnia podobną rolę jak voucher, jest opłaconym przez klienta prezentem dla bliskiej mu osoby. Doskonale zastępuje pospolite podarki i wspaniale wpisuje się w działania marketingowe salonu.

Karta podarunkowa może opiewać na konkretna kwotę, którą może wykorzystać gość lub „sprzedawać” wybrany zabieg. Jej formę ustalmy przed etapem projektowania. Warto wspomnieć, że przyjmuje wygląd standardowej karty biznesowej, łatwej do schowania w każdym portfelu.

Zaproszenie na zabieg – druk zaproszenia warto zamówić gdy szykujesz dni otwarte salonu lub inną imprezę okolicznościową. Równie wielką popularność zyskuje zastępując popularny voucher czy kartę podarunkową, którą można obdarować klienta lub bliską mu osobę.

Ma wiele zastosowań i bywa niezastąpione jeśli chcesz swojej promocji nadać nieco bardziej formalny charakter. Duża przestrzeń do zagospodarowania nie ograniczy twojej wyobraźni co do zawartości treści.

Kupon rabatowy – kupon rabatowy nie od dziś jest znanym i popularnym środkiem promocyjnym. Zyskał sympatię zarówno mniej zamożnych klientów, jak i tych na co dzień zajmujących się polowaniem na promocje. Może przybrać formę samodzielnego bilecika z atrakcyjnymi rabatami, bądź stanowić zgrany duet z ulotką salonu.

Druk taki może opiewać na konkretna kwotę lub stanowić procentowy rabat na usługę bądź kosmetyki. Niewielki format kuponu rabatowego sprawia, że łatwo schować go między kartki podręcznego kalendarza i zawsze mieć przy sobie.

Pocztówka okolicznościowa – forma reklamy o bardzo szerokim zastosowaniu, od zwyczajnej widokówki, po firmową kartkę okolicznościową (bożonarodzeniową, wielkanocną, urodzinową, czy imieninową), spersonalizowane zaproszenie, a nawet widokówkę z wnętrzem salonu.

Dla właścicieli gabinetów z ogromną wyobraźnią okaże się doskonałym sposobem na promocję własnego ośrodka. Wystarczy niebanalna grafika, wyjątkowy tekst lub ciekawy pomysł, by obdarowany kartką okolicznościową klient poczuł się wyróżniony.

Uwagi i sugestie

  • Voucher jest niezbędną formą, o którą na pewno zapyta nie jeden klient. Warto mieć go zawsze na wyposażeniu.
  • Zanim zamówisz własne vouchery zastanów się czy wolisz w ten sposób sprzedawać konkretny zabieg, a może wypisywać go chcesz na konkretną kwotę. Forma ma znaczenie dla projektu.
  • Pamiętaj, voucher musi się doskonale prezentować. Powinien kojarzyć się z luksusem i wyjątkowością, nie oszczędzaj więc na jego wyglądzie.
  • Prowadzisz działalność mobilną? Zastanów się również nad zamówieniem podobnych druków reklamowych. Opłacony zabieg z dojazdem do klienta staje się modny.
  • Niespodzianka w postaci karty podarunkowej do salonu kosmetycznego zyskuje na popularności. Nie może jej zabraknąć w ofercie twojego salonu!
  • Zanim zamówisz własną kartę podarunkową zastanów się czy wolisz w ten sposób sprzedawać konkretny zabieg, a może chcesz ją wypisywać na konkretną kwotę. Forma ma znaczenie dla projektu.
  • Karta podarunkowa ma format standardowej wizytówki, dlatego miejsce jest ograniczone. Dokładnie zastanów się nad jej treścią, której nie może być za dużo.
  • Podobnie, jak voucher, stanowi podarunek dla bliskiej osoby naszego klienta dlatego musi się doskonale prezentować. Zadbaj o jej luksusowy image.
  • Zaproszenie sprawdzi się przy okazji imprez okolicznościowych organizowanych przez Twój gabinet.
    Często zastępuje popularny voucher, czy kartę podarunkową.
  • Zaproszenie jest okazalszą formą od wymienionych powyżej i dlatego możesz zawrzeć w nim więcej treści.
    Musi mieć klasę, zaproszenie powinno wyglądać luksusowo, tak by obdarowana nim osoba poczuła się wyjątkowo.
  • Kupony rabatowe są doskonale znane i bardzo lubiane przez polskich klientów.
    Za ich pomocą wypromujesz konkretny zabieg bądź zachęcisz do odwiedzenia gabinetu i skorzystania z jego usług nowych gości.
  • Przed zamówieniem druku zastanów się dokładnie jaką korzyść mają przynieść Twojemu salonowi, do kogo mają być skierowane i stwórz adekwatną do funkcji treść.
  • Druk promocyjny nie może wyglądać tanio, to że informuje o rabatach nie może w żaden sposób wpłynąć na jego oprawę graficzną. Powinien sprawiać wrażenie luksusowego i wyjątkowego kuponu dla wyselekcjonowanej grupy osób!
  • Kartki okolicznościowe najprościej porównać do standardowych kartek pocztowych, z jednej strony wypełnionych kolorem, a z drugiej szarościami.
  • Znajdź pomysł na własne wykorzystanie tej formy i zaskocz swoich klientów!
  • Zamawiaj je na konkretne okazje, takie jak święta czy inne podniosłe wydarzenia.
  • Przesyłaj je klientom zapakowane w ładnej kopercie jako gotowy komplet lub dołączaj do ulotek promocyjnych. Tu nie ma ograniczeń!

Leave a Comment

Your email address will not be published.

(required)