„Zgoda buduje, niezgoda zaś rujnuje” – tym staropolskim porzekadłem chciałabym zacząć dyskusję na temat współpracy branży zdrowia i urody z gabinetami podologicznymi. Okazuje się bowiem, że powyższa zasada jest ponadczasowa, a dobre relacje z innymi, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu mogą prowadzić...

»

Mezoterapia narodziła się we Francji w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku, a jej twórcą był dr Michael Pistor. Jak do tego doszło? Otóż gerontolodzy, którzy podczas leczenia nerwobóli wprowadzili prokainę w skórę twarzy pacjenta, zauważyli że jest ona w dużo lepszym stanie niż partia skóry, na której zabieg nie był wykonywany..

»

Jeśli ktoś mówi Wam, że zna przepis na idealne logo dla salonu, to musi być niezłym tupeciarzem! Dlaczego? Bo nic takiego jak matryca najlepszych znaków handlowych dla branży kosmetycznej nie istnieje. Ale dość tego pesymizmu, czas na dobrą informację. Projektanci grafiki stworzyli swego czasu zasady, dzięki którym możecie zaprojektować symbol dobry, a może nawet ocierający się o doskonałość...

»

Słyszeliśmy, że polski rynek kosmetyczny z roku na rok rośnie w siłę, podczas gdy wsparcie reklamowe dla tej branży nie istnieje. Godny partner, któremu można powierzyć promocję swojego gabinetu, ośrodka spa czy salonu pozostawał w sferze marzeń. Nic dziwnego, wpisując w internetową wyszukiwarkę hasło „reklama dla salonu” kompletna posucha.

»

Zaufali nam: