Znamy jesienny rozkład kosmetycznych eventów! Ciekawi, co będzie się działo? Przed nami osiem pasjonujących wydarzeń, siedem pracowitych weekendów i sześć polskich miast do odwiedzenia. Gotowi do szybkiej podroży szlakiem jesiennych targów kosmetycznych? Ruszamy!

»

W dłoniach przypadkowego przechodnia żyją zaledwie 5 sekund, ale podarowane szczególnemu klientowi stają się skutecznym środkiem reklamy dla salonu. Od czego zależy ulotność ulotki i w jaki sposób sprezentować temu drukowi dodatkowe godziny, a nawet tygodnie egzystencji? 

»

Lato bywa wyjątkowo gorzkim recenzentem stanu naszych kończyn dolnych. Pewnie z autopsji znany jest nam moment konfrontacji nagich stóp z sandałkami tudzież klapkami czy japonkami. Upałów mamy ostatnio pod dostatkiem, tak że większość z nas zapewne ten etap weryfikacji ma już za sobą. 

»

Jakiego typu zabiegi może z czystym sumieniem i prawnie wykonywać kosmetolog, a jakie są zastrzeżone wyłącznie dla lekarzy? Tego typu pytania nierzadko spędzają sen z powiek kosmetologom pragnącym poszerzyć ofertę świadczonych przez siebie usług o zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. 

»

Kosmetyki XXI wieku oprócz tego, że produkowane są coraz bardziej innowacyjnymi metodami, muszą również przyciągać potencjalnych klientów swoimi właściwościami organoleptycznymi. W dobie ogromnej konkurencji wybór danego preparatu jest nie tylko wynikiem trafionej reklamy czy atrakcyjnej ceny...

»

Klienci chcą posiadać je w portfelu, a my rozdawać. Nic więc dziwnego, że wizytówki stały się obowiązkowym elementem prezentacji salonów kosmetycznych. Nie zaskakuje też fakt, że te niewielkie kartoniki są najczęściej pierwszą formą reklamy z jaką będzie miał styczność potencjalny odbiorca usług. Warto więc postarać się, by robiły odpowiednie wrażenie i dodawały zasłużonych punktów gabinetowi. 

»

Zaufali nam: